آمادگی دوچندان قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: میزان آمادگی دفاعی پدافند هوایی در مقابل هرگونه تهاجم هوایی کشور در شرایط مطلوب قرار دارد و این آمادگی در مناطق حساس و حیاتی و در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان دوچندان است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از منطقه پدافند هوایی جنوب بازدید کرد.

امیر اسماعیلی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از میزان آمادگی یگانهای مستقر در این منطقه گفت: به یاری خداوند و با تلاش مستمر کارکنان همیشه بیدار پدافند هوایی، میزان آمادگی دفاعی پدافند هوایی در مقابل هرگونه تهاجم هوایی کشور در شرایط مطلوب قرار دارد و این آمادگی در مناطق حساس و حیاتی و در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان دوچندان است.

وی در ادامه افزود: قرارگاه پدافند هوایی با استفاده از همه ظرفیت‌های پدافندی کشور و بهره‌گیری از تجهیزات به روز، پیشرفته و بومی به صورت شبانه روزی مرزهای هوایی کشور را رصد می‌کند و اجازه نقض حریم هوایی کشور را به هیچ پرنده‏ بیگانه‌ای نخواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا